Hämeen Huimaus- ja  Meniere-yhdistys ent. Kanta-Hämeen Meniere-yhdistys

Ti 7.5. alkaen klo 15.00 vertaistuki-tapahtuma Forssassa

Tapaaminen alkaa kahvilla Piipputerassilla Wahreninkatu 11, 30100 Forssa ja siitä siirrymme kirjastolle. Kokoonnumme siellä ryhmätila Pumpuliin, josta alkaa kirjaston esittely klo 16.00

Ke 22.5. klo 16.00 vertaistuki-tapahtuma Riihimäellä

Kokoonnumme Riihimäen kaupunginkirjaston kabinetissa.

Ti 27.8. klo 14.30 vertaistuki-tapahtuma Lahdessa

Kokoonnumme Lahden kirjaston 1. kerroksen Kaarna kokoustilaan, osoite Kirkkokatu 31, 15140 Lahti.  Paikalle tulee ikääntyneiden palveluneuvoja klo 14.30. Palveluneuvonta tarjoaa Päijät-Hämeessä palveluneuvontaa ja –ohjausta ikääntyneiden arkeen liittyvissä asioissa. Toimimme yhteistyössä Päijät-Soten asiakasohjauksen kanssa. Lisäksi tutustuminen Lahden kirjastoon klo 16.00 - ja tutustumiskierroksen jälkeen kokoonnumme uudelleen monitoimitilaan.

To 24.10 klo 17.00 kk-tapaaminen, muistiluento.

Tapaamme Muistiyhdistyksen tiloissa. Vertaistoiminnan vastaava Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry

____________________________________________________________________________
Oletko kiinnostunut hallitustyöskentelyssä tai muusta vapaaehtoistehtävistä omalla paikkakunnallasi?
Yhdistys järjestää monenlaista toimintaa, joissa voisit olla apuna, sillä lisäapu on aina tervetullut! Ota yhteyttä, jos tunnet, että voit osaltasi auttaa yhdistystämme toimimaan.
Yhteystiedot sähköpostitse kantahame.meniere(at)gmail.com tai puhelimitse Silja Satama 040 087 1757.

Tervetuloa mukaan yhdistyksen toimintaan!

TERVETULOA TAPAHTUMIIN!

Seuratkaa Hämeenlinnan kaupunkiuutisten seurapalstaa,

jossa ilmoittelemme tapahtumista.

TERVETULOA KUUKAUSITAPAAMISIIN, NÄHDÄÄN!