Tietoa meistä

Hämeen Huimaus- ja  Meniere-yhdistys ry on vuonna 2000 perustettu Huimaus- ja Meniere-liitto ry:n jäsenyhdistys. Liittymällä yhdistyksemme jäseneksi liityt automaattisesti Huimaus- ja Meniere-liiton jäseneksi. Yhdistyksemme jäsenenä saat jäsentiedotteen sekä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Balanssi -lehden, joka sisältää mm. viimeisintä tietoa. Huimaus- ja Meniere-liiton sivuilta saat ajankohtaista tietoa jäsenyydestä sekä Menieren taudista. Liitto on itsenäinen Meniere-potilaiden etuja ajava vammaisjärjestö. Toimimme hyvässä yhteistyössä myös muiden vammaisjärjestöjen kanssa.

Tänä vuonna yhdistyksemme kokonaisjäsenmäärä on Kanta-Hämeen alueella 67 varsinaista jäsentä. Perheesi jäsenet voivat myös liittyä yhdistykseemme omaisjäseninä ja ovat tervetulleita tapaamisiimme, onhan Meniere yhteinen asia. Jos jäsenen läheinen haluaa liittyä omaisjäseneksi, se onnistuu ilmoittamalla yhdistyksen omaan sähköpostiosoitteeseen kantahame.meniere@gmail.com. Omaisjäsenen jäsenmaksu on 10 €/vuosi ja sillä omaisjäsen saa samat edut kuin varsinainen jäsen.

Kokoonnumme kuukausitapaamisten merkeissä (kesäkuuta ja heinäkuuta lukuun ottamatta). Järjestämme myös retkiä, kesä- ym. tapahtumia. Tapaamisista ilmoittelemme valtakunnallisessa Balanssi -lehdessä, Huimaus- ja Meniere-liiton kotisivuilla sekä paikallisten lehtien yhdistystoimintapalstalla!

Tapaamisten merkittävää antia ovat vertaistuki sekä tunne yhteenkuuluvuudesta.